Avoimet
ovet

Avoimet ovet jälleen to 2.5. – la 4.5. Tutustu maksutta kaikkiin ohjattuihin tunteihin. Lisäksi muuta ohjelmaa ja huipputarjouksia.

Avoimet ovet tulee jälleen,

ja tälläkin kertaa sinulla on mahdollisuus osallistua täysin maksutta ohjatuille treeneillemme, lunastaa kesän parhaat treenitarjoukset sekä samalla tukea nuorten liikkumista.

Lahjoitamme kaikista uusista jäsenyyksistä aina yhden kuukauden HOPE ry:n nuorille. Treenaamalla meillä teet hyvää itsellesi sekä muille..Aika hieno juttu vai mitä?

Tuttuun tapaan kahvipannu kuumana joka päivä, kaikki treenit maksuttomia ja kirsikkanan kakun päällä saamme lauantaina nauttia Paula lehtisen Ravitsemusluennon antimista klo.12.00.

Avoimien ovien aikaa sinulla on mahdollisuus hankkia itsellesi BU-jäsenyys super edulliseen starttihintaan!

Touko-elokuun treenit ainoastaan 199 €. (n.50€/kk, normaalihinta 75€/kk)

Kaikki jäsenyytemme ovat toistaiseksi voimassa olevia sopimuksia, päättyen aina kuukauden irtisanomisajalla seuraavan kalenterikuukauden loppuun.

Avoimet ovet

AIKATAULU

Torstai 2.5.

klo. 10-19

 

Maksuttomat treenit:

klo 16:30 easy

klo 17:30 crossi

klo 18:30 voima mix

Perjantai 3.5.

klo 7.30-17.00

 

Maksuttomat treenit:

klo 7:30 ylävartalon voima

klo 16:15 easy

klo 17.15 Daamien ilta (69€)

Lue lisää Daamien illasta:
https://butc.fi/daamienpaiva

Lauantai 4.5.

klo 9.30-14.00

Maksuttomat treenit sekä luento:

klo 10:00 painonnosto

klo 11:00 kehonpaino

klo 12:00 luento, Paula Lehtinen

Käytännön työkaluja treeni- ja arkijaksamiseen, painonpudotukseen ja/tai lihasmassa lisäämiseen.

Paulan terveiset:

Tervetuloa toiminnallisen urheilun näkövinkkelistä rakennetulle ravitsemusluennolle!

Luennolla tarjotaan käytännön työkaluja treeni- ja arkijaksamiseen, painonpudotukseen ja/tai lihasmassan lisäämiseen.

Lisäksi paneudumme monelle toiminnallisesti treenaavalle tuttuun ongelmaan: treeneissä ei meinaa jaksaa, mutta syöty ruoka lisää painoa ja turvotusta.

Olen tehnyt yhteistyötä satojen urheilijoiden kanssa ja havainnut tyypillisiä ongelmia, mm. liian vähäistä syömistä. Tämä johtaa usein herkutteluun ja jopa painonnousuun. Luennolla tarjotaan työkaluja myös tähän ongelmaan.

Samat periaatteet toimivat kaikentasoisille urheilijoille ja runko on koostettu niin, että se tarjoaa vastauksia sekä muutaman kerran viikossa harjoittelevalle liikkujalle että kisaajille ja kisoihin tähtääville, joiden treenimäärät ovat runsaammat.

Opiskelen ravitsemutieteitä ja ja urheiluravitsemusta Itä-Suomen avoimessa yliopistossa (varsinainen ammattini on erityisopettaja) ja työskentelen ravitsemusasioissa pääosin urheilijoiden ja aktiiviliikkujien parissa.

Terveisin, Paula

SPESSU

TARJOUKSIA

 

Kaikki ohjatut treenitunnit ovat maksuttomia.

Omatoiminen treeni / kertakäynti 5 €

Avoimien ovien aikana BU jäsenyys 199 €
touko – elokuun ajalle (n.50€/kk)

Miten pääsen

MUKAAN?

Ilmoittaudu mukaan alla olevan lomakkeen kautta. Kerro viestissä mille tunnille olet tulossa.
Jos haluat varata PT- tapaamisen niin laita aikatoive ja me olemme sinuun yhteydessä tarkemman varauksen osalta.

Alla tarkemmat tuntikuvaukset

voima mix

 Tunnin alku pyhitetään kahdelle erilliselle voimaliikkeelle jotka koostuvat sekä ylävartalon että alavartalon voimaharjotteista.

Tunnin loppuun mennään eikä meinata. pääsäntöisesti käytämme 15-20minuutin ajan vaihtuviin vauhtikestävyysharjotteisiin joissa saa hengästyä ja hikoilla.

Haasta itsesi, kehitä voimaa ja nopeutta vaihtuvien mieltä virkistävien treenien avulla! 

 

painonnosto

Tunnilla harjoitellaan painonnoston perusliikkeitä ja erilaisia liike yhdistelmiä.
Jokaisella tunnilla sekä tempaus, että työntöharjoitteet ja tämän lisäksi yksi tai useampi tukiharjoite sekä keskivartalon tukiharjoitteita.

Tunti sopii kaikille lajista kiinnostuneille.

* Painonnosto Basic
* Painonnosto yhteistreeni

Taito Mix

Tämä tunti alkaa teeman mukaisella taito-osuudella, kuten kippiharjoitteella kippileukaa tai muita tangolla tehtäiä kippiliikkeitä varten.

Kipin lisäksi harjoitteena on ollut erilaiset käsilläseisonnan pito harjoitteet seinää vasten tai boxilla sekä erilaiset työntävät ja vetävät harjoitteet, kuten köysikiipeilyä.

Loppuun otetaan pieni hiki osuus, jossa pääset vielä treenaamaan taito-osuuden liikkeitä hyvällä sykkeellä, mutta turvallisilla ja suoritettavilla toistomäärillä.

Jos pieni temppuilu ja hikoilu innostaa niin tämä tunti on sinua varten.

Crossi

Tasasta jyystöä! Tällä tunnilla ei tarvitse sykkiä sata lasissa tai veren maku suussa. Vaihtelevat  ja monipuoliset aerobiset sekä toiminnalliset harjoitukset vahvistavat peruskuntoa, helpottavat arjessa jaksamista ja parantavat yleistä vireystilaa.

Tämä tunti sopii hyvin aloittelijallekin ja moni onkin meillä aloittanut crossi tuntien parissa. Kaikki treenit tehdään omaan tahtiin ja oman tason mukaan.

 voima

Kehitä voimaa ja vahvista kehoa! Lähtötasolla ei ole väliä, suunta on jokatapauksessa ylöspäin.

Voimaharjoittelutunneilla treenataan moninivelliikeitä, kuten kyykky, penkkipunnerrus ja maastaveto. Perusliikkeiden lisäksi tehdään liikevariaatioita ja oheisliikkeittä, jotka tukevat voiman kehittämistä. Tunneilla käytetään vapaita painoja ja käydään läpi kaikki kehon suuret lihasryhmät.

Voimatuntien ohjelmointi kulkee 8 viikon sykleissä, jonka aikana ohjelmaa muutetaan siten, että kehitystä tulee ja jokainen pääsee halutessaan haastamaan itseään syklin loppuvaiheessa.

Säännöllisesti vaihtuvan ohjelmoinnin ansiosta kehitystä tapahtuu ja valmentajiemme valvovan silmän alla tekniikkasi hiotaan kuntoon.

* Alavartalon voima

*  Ylävartalon voima

* Voima Combo (ylä- ja alavartalon yhdistelmä. )

 

kehonpaino

Palataan voiman alkulähteille ja otetaan perusasiat haltuun! 

Tunti on pyhitetty kehonpainoharjoitteluun, jossa haastetaan sekä voimaa, että liikkuvuutta.

Ei rakettitiedettä eikä missään nimessä mahdotonta vaan sopivasti haastavaa ja takuulla kehittävää.

 

liikkuvuus

Liikettä niveliin! Ylläpidä kehosi toimintakykyä ja tehosta palautumistasi.

Liikkuvuustunneilla
huolletaan kehoa monipuolisesti tuoden kroppaan liikettä ja joustavuutta. Tunneilla tehdään toiminnallisia liikkuvuusharjoitteita ja venytyksiä koko kropalle, lempeästi mutta tehokkaasti.

Hei! Tarvitsetko apua?